Kanal D izle Star Tv izle Atv izle Show Tv izle Fox Tv izle TRT 1 izle NTV Spor izle Kral Tv izle A Haber izle Tv8 izle NTV izle CNN izle Samanyolu izle Tjk Tv izle Yumurcak Tv izle

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Beybahçe Sosyal Tesisi ve Çocuk Oyun Merkezi törenle hizmete açıldı.

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Beybahçe Sosyal Tesisi ve Çocuk Oyun Merkezi törenle hizmete açıldı.
Beybahçe Mahallesi'nde gerçekleşen sosyal tesis açılışına, Ak Parti Gaziantep milletvekilleri Ali Şahin,Halil Mazıcıoğlu ve Mehmet Sarı, Ak Parti İl Başkanı Ahmet Uzer, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Ak Parti Şahinbey İlçe Başkanı Osman Toprak, İl Kadın Kolları Başkanı Filiz Üzücü ile çok sayıda davetli katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan programda bir konuşma yapan Başkan Tahmazoğlu, "37'inci sosyal tesisimizi de Beybahçe Mahallesi'ne açmaktan duyduğum memnuniyeti dile getirmek istiyorum. 13 sosyal tesisimizin de inşaatı devam etmektedir. Beybahçe tesisimiz çocuk oyun merkezi ve çok amaçlı salonlarıyla mahalle halkımıza hizmet vermektedir. Ayrıca sosyal tesisimizde bay-bayan taziye evleri de bulunmaktadır. Çocuk oyun merkezimizde 5-12 yaş gruplarındaki çocuklarımıza haftalık 3 saat eğitim verilmektedir. Tesisimizde çeşitli etkinliklerin yanı sıra çeşitli konularda da eğitimler verilecektir. Mahalle halkımızın sosyal tesisimizi güzel günlerde kullanmasını diliyorum. Hayırlı Uğurlu olsun" dedi.
Şahinbey bölgesine 37'inci sosyal tesisi kazandıran Tahmazoğlu'na çalışmalarından dolayı teşekkür eden Milletvekili Ali Şahin, "Bizler sürekli Şahinbey bölgesinde sosyal tesis açılışlarına katılmaktan bıktık, başkanımız sosyal tesisleri yapmaktan bıkmadı. En güzel hizmetleri sunmak için adeta gece gündüz çalışan başkanımıza bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Sosyal tesisimizin de tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum" diye konuştu.
Konuşmaların ardından protokol üyeleri sosyal tesisi ve çocuk merkezini gezdikten sonra hizmete açtılar.

AK Parti Gaziantep Milletvekili Halil Mazıcıoğlu, Gaziantep Havaalanı'na lojistik kargo kurulduğunu söyledi.

Ak Parti Gaziantep Milletvekili Halil Mazıcıoğlu , Gaziantep Havaalanı'na lojistik kargo kurulduğunu söyledi.
Mazıcıoğlu yaptığı açıklamada, sanayici ve vatandaşların daha önceleri lojistik kargolarını Adana'dan almak için zahmete girdiğini belirterek, Gaziantep Havaalanı'na açılan lojistik kargo ile bu sorunun ortadan kalktığını dile getirdi. Mazıcıoğlu, "Gaziantep'te bundan önce uçak kargoyla ilgili olan malzemeleri Adana'ya gönderiyorlardı. Uçak kargoyla ithalat ve ihracat yapılması için lojistik kargomuz kuruldu. Artık sanayicimizin makine parçasının direkt Gaziantep'e gelmesi veya buradan direkt ihracat etmesi mümkündür. Bu konuda da ben sanayicimizin, esnafımızın, üreticimizin Gaziantep Havaalanı'ndaki lojistik kargodan yararlanmalarını istiyorum. Şu anda kargomuz faaliyette resmi açılışı ise bakanlarımızla birlikte yapacağız" dedi.
Öte yandan, son zamanlarda artan terör olaylarından dolayı duyduğu üzüntüyü de ifade eden Milletvekili Mazıcıoğlu sözlerini şöyle sürdürdü:
"İçimizi burkan, vatandaşlarımızı üzen ve tüm Türkiye'yi yasa boğan yine olaylar oldu. Dün yine silahsız askerlerimizi şehit ettiler. Ayrıca 70'in üzerinde askerimiz yaralandı. İnşallah yaralılardan da vefat eden olmasın diye dua ediyoruz. Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyoruz. Ailelerine baş sağlığı ve sabır diliyoruz. Türkiyemizin başı sağ olsun. Bu terör belasının biran önce güvenlik güçlerimizle, hükümetimizle, devletimizle, askerimizle, polisimizle el birliği vererek bitmesi için uğraş veriyoruz. Bugüne kadar sorunların üzerine nasıl giderek çözdüysek, bunu da çözeceğimize eminim." 

gallery