Kanal D izle Star Tv izle Atv izle Show Tv izle Fox Tv izle TRT 1 izle NTV Spor izle Kral Tv izle A Haber izle Tv8 izle NTV izle CNN izle Samanyolu izle Tjk Tv izle Yumurcak Tv izle

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan 37.sosyal tesis olan Beybahçe Sosyal Tesisi ve çocuk oyun merkezi hizmete açıldı.

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan 37. sosyal tesis olan Beybahçe Sosyal Tesisi ve çocuk oyun merkezi hizmete açıldı.
Şahinbey Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, törendeki konuşmasında, 13 sosyal tesisin yapımının da devam ettiğini belirtti.
Tesiste taziye evlerinin de bulunduğunu belirten Tahmazoğlu, "Çocuk oyun merkezimizde 5-12 yaş guruplarındaki çocuklarımıza haftalık 3 saat eğitim verilecek. Tesisimizde etkinlikler düzenlenmesinin yanı sıra çeşitli konularda eğitim de verilecek. Mahalle halkımızın sosyal tesisimizi güzel günlerde kullanılmasını diliyorum" dedi.
Ak Parti Milletvekili Ali Şahin ise "Bizler Şahinbey'de sosyal tesis açılışlarına katılmaktan bıktık, başkanımız sosyal tesisleri yapmaktan bıkmadı. En güzel hizmetleri sunmak için adeta gece gündüz çalışan Başkanımıza bir kez daha teşekkür ediyorum" görüşlerini dile getirdi.
Sosyal tesisin açılışına, Ak Parti milletvekilleri Ali Şahin, Halil Mazıcıoğlu ve Mehmet Sarı, Ak Parti İl Başkanı Ahmet Uzer, Ak Parti Şahinbey İlçe Başkanı Osman Toprak, İl Kadın Kolları Başkanı Filiz Üzücü ile çok sayıda davetli katıldı.
Protokol üyeleri, konuşmaların ardından sosyal tesisi ve çocuk merkezini gezdikten sonra hizmete açtı.
Göreve başlayan Gaziantep Emniyet Müdürü Ömer Aydın hayırlı olsun ziyaretlerini kabul etti.

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Asım Güzelbey, beraberinde Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Fuat Özçörekçi, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ünsal Göksen, GASKİ Genel Müdürü Fahrettin Uslusoy ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Selami Yetkinşekerci ile birlikte Emniyet Müdürü Aydın’ı ziyaret etti.

Şahinbey İlçe Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ve Polis Meslek Yüksek Okulu Müdür Vekili 1. Sınıf Emniyet Müdürü Osman Metli’de ayrı ayrı Aydın’ı ziyaret etti. Emniyet Müdürü Aydın ziyaretlerden dolayı memnuniyetini dile getirerek kendini ziyaret eden heyetlerden bölge hakkında bilgi aldı.

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Beybahçe Sosyal Tesisi ve Çocuk Oyun Merkezi törenle hizmete açıldı.

Şahinbey Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Beybahçe Sosyal Tesisi ve Çocuk Oyun Merkezi törenle hizmete açıldı.
Beybahçe Mahallesi'nde gerçekleşen sosyal tesis açılışına, Ak Parti Gaziantep milletvekilleri Ali Şahin,Halil Mazıcıoğlu ve Mehmet Sarı, Ak Parti İl Başkanı Ahmet Uzer, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Ak Parti Şahinbey İlçe Başkanı Osman Toprak, İl Kadın Kolları Başkanı Filiz Üzücü ile çok sayıda davetli katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan programda bir konuşma yapan Başkan Tahmazoğlu, "37'inci sosyal tesisimizi de Beybahçe Mahallesi'ne açmaktan duyduğum memnuniyeti dile getirmek istiyorum. 13 sosyal tesisimizin de inşaatı devam etmektedir. Beybahçe tesisimiz çocuk oyun merkezi ve çok amaçlı salonlarıyla mahalle halkımıza hizmet vermektedir. Ayrıca sosyal tesisimizde bay-bayan taziye evleri de bulunmaktadır. Çocuk oyun merkezimizde 5-12 yaş gruplarındaki çocuklarımıza haftalık 3 saat eğitim verilmektedir. Tesisimizde çeşitli etkinliklerin yanı sıra çeşitli konularda da eğitimler verilecektir. Mahalle halkımızın sosyal tesisimizi güzel günlerde kullanmasını diliyorum. Hayırlı Uğurlu olsun" dedi.
Şahinbey bölgesine 37'inci sosyal tesisi kazandıran Tahmazoğlu'na çalışmalarından dolayı teşekkür eden Milletvekili Ali Şahin, "Bizler sürekli Şahinbey bölgesinde sosyal tesis açılışlarına katılmaktan bıktık, başkanımız sosyal tesisleri yapmaktan bıkmadı. En güzel hizmetleri sunmak için adeta gece gündüz çalışan başkanımıza bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Sosyal tesisimizin de tüm vatandaşlarımıza hayırlı olmasını temenni ediyorum" diye konuştu.
Konuşmaların ardından protokol üyeleri sosyal tesisi ve çocuk merkezini gezdikten sonra hizmete açtılar.

gallery