Kanal D izle Star Tv izle Atv izle Show Tv izle Fox Tv izle TRT 1 izle NTV Spor izle Kral Tv izle A Haber izle Tv8 izle NTV izle CNN izle Samanyolu izle Tjk Tv izle Yumurcak Tv izle

Sertifikalı Servis Elemanı Yetişecek


Gaziantep Ticaret Odası (GTO) tarafından başlatılan 'Servis Elemanı Yardımcısı' mesleki eğitim programında başvuruların sona ermesine sayılı günler kaldı.

Gaziantep Ticaret Odası (GTO) tarafından başlatılan 'Servis Elemanı Yardımcısı' mesleki eğitim programında başvuruların sona ermesine sayılı günler kaldı.
Nitelikli eleman yetiştirmek için birçok mesleki eğitim programı başlatan GTO, servis elemanları için kurs açtı. İş-Kur işbirliğiyle açılan kurs için son başvuru tarihi 23 Eylül Pazartesi olarak açıklandı. 18-29 yaş arasında işsiz ya da meslek sahibi olmak isteyen herkesin başvuru yapabileceğini söyleyen GTO Genel Sekreter Yardımcısı Figen Çeliktürk,"Gaziantep Ticaret Odası olarak yürütmekte olduğumuz çeşitli alanlardaki mesleki eğitim faaliyetlerine bir yenisini daha ekliyoruz. 'Servis Elamanı Yardımcısı' mesleki eğitim programı.
Özellikle restoranlarımızda, kafelerimizde, otellerimize yönelik olarak buraların ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik bir eğitim programı bu. Bu eğitim programını üyelerimizden gelen talepler doğrultusunda organize ediyoruz. GTO ve İş-Kur destekli bir program bu. Milli Eğitim Bakanlığı ve MEKSA vakfı işbirliğiyle verilen bir eğitim programı. Bu kapsamda başvuruları almaya başladık. 18-29 yaş arası işsiz olan, ya da meslek kazanmak isteyen tüm adaylar bize başvuruda bulunabilirler" dedi.
HEM KAZANDIRIYOR HEM ÖĞRETİYOR
Kurs süresince kursiyerlere günlük maaş verileceğini de hatırlatan Çeliktürk,"4,5 aylık bir eğitim programı olacak. Haftada 5 gün, günde 8 saat eğitim olacak. Hem teorik hem de pratik eğitim planlıyoruz. Teorik eğitimin ardından özellikle restoranlarda kafelerde staja başlayacakları adaylar. İş-Kur destekli program olduğu için eğitime katılan kişilerin sigortaları İş-Kur tarafından yapılacak. Aynı zamanda da kursiyerlere günde 20 lira ücret ödenecek. 4,5 aylık geniş bir program olduğu için özellikle teorik ve pratik eğitimleri kazandırma anlamında güzel bir eğitim olacağını ön görüyoruz. Başvuruda bulunmak isteyenler için son başvuru Pazartesi günüdür. Önümüzdeki hafta da İş-Kur'da bir mülakat düzenlenecek. Ardından kazanan adaylar, kursiyer olarak eğitimlerine başlayacaklar" ifadelerini kullandı.
Çeliktürk ayrıca, kurs için belli bir kontenjan ayırdıklarını sözlerine eklerken, şunları söyledi: "Yaklaşık 25-30 kişilik bin kontenjan ayırdık ama daha fazla olursa da iki dönem halinde bunları gerçekleştirebileceğiz. İş garantili değil ama özellikle staj imkanı çok önemli. Staj yapacağı işletmede kalka oranı yüksek olduğu için iş bulma açısından da önemli katkı sağlayacak."

gallery